Spoštovani,
Opozarjamo na pojav lažnih sporočil! Gre za lažna elektronska sporočila, v katerih prevaranti, pod pretvezo posodobitve podatkov o napravah, od vas zahtevajo vnos podatkov računa Rekono na povezavi, ki je del sporočila. Elektronskemu sporočilu lahko sledi klic neznanca, ki se lažno predstavlja kot zaposleni v banki. S tako pridobljenimi podatki želijo prevaranti pridobiti dostop do vašega računa Rekono.
Na tovrstna sporočila se ne odzivajte, ne odpirajte povezav in ne vnašajte podatkov svojega računa Rekono ter enkratnih gesel za potrditev prijave in plačil. Ob prejemu tovrstnega sporočila nas nemudoma obvestite na elektronski naslov podpora@rekono.si.
Pogost primer so elektronska sporočila, v katerih zlobneži zahtevajo, da jim s klikom na spletno povezavo, ki vas preusmeri na lažno spletno stran za vnos osebnih podatkov, posredujete svoje uporabniško ime in geslo za dostop do računa Rekono ali za prijavo v spletno banko. V najslabšem primeru so posledice lahko nepooblaščene finančne transakcije in oškodovanje posameznikov.
Poudarjamo, da Rekono ali delavci podjetja Rekono ne bomo nikoli zahtevali vaših zaupnih podatkov, uporabniških imen, gesel, podatkov za dostop do računa Rekono ali prijavo v kakršnokoli spletno ali mobilno storitev!
Pomembno je, da ne nasedate lažnim sporočilom in ne ukrepate nepremišljeno. Neznancem nikoli ne zaupajte svojih zaupnih osebnih podatkov – na primer uporabniških imen, gesel, enkratnih gesel, PIN kod, različnih aktivacijskih oziroma potrditvenih kod, elektronskih naslovov, številk bančnih kartic …
Če sumite, da je bil vaš račun Rekono zlorabljen, če ste pomotoma na lažni spletni strani vnesli svoje zaupne osebne podatke, če ste svoje zaupne podatke poslali ali povedali neznani osebi, račun Rekono takoj ukinite, nato pa o tem obvestite službo za pomoč uporabnikom na naslov podpora@rekono.si.