Navodila za aktivacijo aplikacije OnePass na napravah Android

Dokument podrobno opisuje vse korake aktivacije aplikacije Rekono OnePass in opisuje postopke odpravljanja napak, ki se lahko pojavijo med aktivacijo aplikacije na določenih mobilnih platformah ali napravah.

Imate težave?

Pred aktivacijo naprave preverite, ali izpolnjujete spodnje predpogoje:

  • Povezava

    Naprava mora imeti stabilno internetno povezavo brez VPN-jev ali drugih omejitev omrežja.

  • Lastništvo

    Naprava mora imeti nastavljeno telefonsko številko, ki je enaka tisti, ki je registrirana v računu Rekono.

  • Postopek

    Zaključiti morate vse postopke registracije naprave, preden se pojavi obvestilo ‘Aktivirajte napravo’.

  • Pomembno

    POMEMBNO: omogočiti morate samo en tip mrežne povezave, WIFI ali LTE, in ne večih, Če temu ni tako, dobite obvestilo o napaki, da se IP naslov omrežja ne ujema z IP-jem Rekono prijave.

  • Android

    Omogočiti morate odpiranje povezav za aplikacijo Rekono OnePass. Sistemske nastavitve naprave so različne pri različnih ponudnikih mobilnih storitev.

  • Android VPN

    Možnost Google One VPN mora biti onemogočena. Novejše naprave imajo to možnost privzeto omogočeno in jo je treba izklopiti.

  • iOS VPN

    Možnost zasebnega releja (Private Relay) mora biti onemogočena. Če ste naročeni na iCloud+, morate onemogočiti možnost ‘Private Relay’ v nastavitvah aplikacije.